Does "your retarded ass imagine shit that does not exist?"

Dump your unhinged rants, schizoposts, and other low-effort outbursts here.
Post Reply
SonOfElliotRodger
Second Lieutenant
Second Lieutenant

IPF Service Award

Activity Award Medal

Mine does and it is what lead me to believe red pilled ideology for a bit and it is what convinced me that stacey tier foids would want something to do with me and I could be a ladies man and lose my virginity.

This is what lead me to some really bad, cringe and awkward confrontations with owlwhores (Hooter's girls) my retarded ass thought they were a viable solution to inceldom and I thought I could get with them but the reality was the exact opposite.

As someone with experience will tell you comrades stay from fucking owlwhores.

My retarded ass lead me to believe I could get married to a christ foid and have kids with her and move with her to a different part of the country. My retarded ass did not realize they only saw me as a platonic friend and not someone they would date nor have sex with.

My retarded ass lead me to a strip club twice and I stuck out there like a sore thumb

:cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3 :cringe3

:pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY :pepeKY

:pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope :pepeRope

:peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary: :peposcary:

:ERPEPE :ERPEPE :ERPEPE :ERPEPE :ERPEPE :ERPEPE :ERPEPE

:pepeno: :pepeno: :pepeno: :pepeno: :pepeno: :pepeno: :pepeno: :pepeno:

POSTREACT(ions) SUMMARY

Post Reply